Celem szkolenia jest:

  • Podniesienie efektywności działania w zakresie etycznych zachowań na każdym poziomie,

  • Rozpoznanie własnych umiejętności i preferencji osobowościowych na tle kompetencji wymaganych,

  • Nauka skutecznego budowania etycznych, asertywnych relacji opartych na zaufaniu, wspierających efektywność i jakość,

  • Podniesienie poziomu wiedzy z zakresu komunikacji i motywacji zespołowej,

  • Doskonalenie umiejętności związanych z etyczną i społeczną współpracą w otoczeniu wewnętrznym i zewnętrznym.

    Czas trwania:

    2 dni (16 godzin zajęć).

    Zarys programowy szkolenia:

  • Etyka na arenie nieustającego współzawodnictwa,

  • Trzecie tysiąclecie – czas zmian wspieranych etyką i społeczną odpowiedzialnością,

  • MindMap i kreatywność na potrzeby Etycznego Menedżera Trzeciego Tysiąclecia,

  • Kompetencje XXI wieku: Mój etap rozwoju w zakresie etycznego zarządzania sobą– potrzebuję terapii czy coachingu?

  • Standardy etyczne: anomia a podkultura usprawiedliwień, pokusa i jej uleganie, wartości i normy,

  • Asertywność w procesie współpracy – zachowania utrwalające etyczne normy i wartości,

  • Budowanie efektywnych zespołów, wzmacniających motywację i etykę,

  • Kultura słowa, kultura gestu podstawą etycznych relacji,

  • Kreowanie etycznego kontaktu przez emocje i temperament. Atmosfera do efektywnego kontaktu. Wizerunek.

Materiały:

  • Wydruk prezentacji szkoleniowych,

  • Materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,

  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,

  • Komplet materiałów biurowych.

Certyfikat:

  • Certyfikat wydany przez IIC Chapter Poland oraz FEJS, potwierdzający ukończenie przedmiotowego szkolenia wraz z informacją o przyznanych pkt. CPE.