Nowoczesne warsztaty na rzecz zwiększania efektywności.

Celem szkolenia jest:

  • Profesjonalne przygotowanie do etycznego realizowania zadań dot. wielozakresowych aspektów kontroli zarządczej i związanych z tym efektywnych, oszczędnościowych działań wspierających realizowanie misji i strategii rozwoju, zgodnie z najwyższymi standardami,

  • Poznanie współczesnych podejść i narzędzi z zakresu kontroli zarządczej,

  • Doskonalenie osobistych umiejętności wspierających realizowanie celów kontroli zarządczej w zarządzaniu ukierunkowanym na minimalizowanie kosztów i generowanie wyników wspierających wizerunek, ograniczających nieetyczne zachowania.

    Czas trwania:

    2 dni (16 godzin zajęć).

    Zarys programowy szkolenia:

  • Kontrola zarządcza w aspekcie zarządzania przez instrukcje i przez wartości: budowa na etyce czy procedurach,

  • System Coso w standardach kontroli zarządczej,

  • Komponenty określające zadania dla rozwoju ukierunkowanego na oszczędności,

  • Środowisko kontroli zarządczej – pierwszy element systemu oddziaływujący na proces,

  • Wspólne wartości i cele – jako wymiar etycznej kontroli zarządczej,

  • Etyczna kontrola zarządcza wspierająca efektywność, jakość i wizerunek,

  • Psychologiczne aspekty zarządzania w kontroli zarządczej,

  • Budowanie etycznej firmy ukierunkowanej na oszczędności przez kontrolę zarządczą,

  • Zarządzanie przez wartości jako najefektywniejsze narzędzie motywacji i wyzwalania potencjału do realizowania celów,

  • Kodeks etyczny – najważniejsze aspekty tworzenia i wdrażania,

  • Upowszechnianie etycznych postaw i zachowań poprzez kontrolę zarządczą,

  • Kontrola zarządcza z perspektywy danych biokomputera zarządzających i pracowników,

  • Promocja zachowań społecznie odpowiedzialnych,

  • Kreowanie więzi na rzecz efektywnej współpracy, zmniejszającej koszty działania,

  • Wzmocnienie motywacji i satysfakcji pracowniczej przez etyczne podejście kontroli zarządczej,

  • Kaizen i lean w procesie kontroli zarządczej – aspekty efektywnych zmian pozbawionych strat,

  • Informacja – zapobieganie i reagowanie na ryzyko,

  • Zarządzanie ryzykiem i zysk z odpowiedzialności,

  • Odpowiedzialność kadry kierowniczej i kadry pracowniczej – wpływ na wyniki kontroli zarządczej,

  • Compliance. Mierniki jako narzędzie mierzenia efektywności.

  • Psychologia i zrozumienie przez pracowników interpretacji mierników przyjętych do realizacji,

  • Systemy reprezentacji i interpretacja mierników z perspektywy map rzeczywistości,

  • Siła sprawcza słowa, gestu, zachowania w kontroli zarządczej. Behawioryzm w kontekście norm i wartości. Partnerskie relacje w procesie upowszechniania etycznych zachowań.

    Materiały:

    • Wydruk prezentacji szkoleniowych,

    • Materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,

    • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,

    • Komplet materiałów biurowych.

    Certyfikat:

    • Certyfikat wydany przez IIC Chapter Poland oraz FEJS, potwierdzający ukończenie przedmiotowego szkolenia wraz z informacją o przyznanych pkt. CPE.