Celem szkolenia jest:

  • Nabycie umiejętności i pogłębienie wiedzy z zakresu współczesnego realizowania zadań – współpracy na różnych poziomach, zgodnie ze światową konwencją „zespół bohaterem dnia”,

  • Podniesienie poziomu motywacji i efektywności w kontaktach na różnych poziomach, wspierających kulturę organizacji, przekładających się na wizerunek,

  • Rozpoznanie własnych preferencji osobowościowych przydatnych w budowaniu relacji i tworzeniu więzi,

  • Nauka światowych trendów skutecznych i sprawnych zachowań (parametry werbalne, niewerbalne i pozawerbalne), wspierających osiąganie celów w działaniach procesowych i projektowych,

  • Budowanie więzi opartych na perswazji, sprzyjających efektywnej współpracy i motywacji,

  • Wykształcenie efektywnych działań nastawionych na sprawną i skuteczną współpracę oraz motywację.

    Jak wynika z naszych doświadczeń warsztaty są istotnym wsparciem dla integracji wewnętrznej i wpływają znacząco na kulturę organizacji, uznanej za najważniejsze spoiwo w relacjach, likwidowanie nawyków i tworzenie nowych wartości dla rozwoju, opartego na wzajemnym zaufaniu.

    Czas trwania:

    1 dzień (8 godzin zajęć).

    Tematyka obejmuje między innymi zagadnienia:

  • Kreowania kompetencji opartych na budowaniu więzi, wzajemnego zaufania w procesie współpracy i realizowania strategii firmy,

  • Uwarunkowania współczesnego otoczenia – wpływających na wyniki,

  • Rozpoznanie własnych preferencji na tle grupy i zespołu z określeniem i wypracowaniem zmiany postaw i zachowań,

  • Ekonomicznego podejścia do realizowania zadań,

  • Czynniki integrujące zespół, wspierające kreatywność oraz motywację,

  • Werbalne, niewerbalne i pozawerbalne środki oddziaływania i integrowania,

  • Pozytywnego myślenia jako kompetencji biznesowej tworzącej nowe wartości wspierającej zadania procesowe i projektowe,

  • Strategii radzenia sobie ze stresem i sytuacjami trudnymi oraz eliminowaniem konfliktów.

Materiały:

  • Wydruk prezentacji szkoleniowych,

  • Materiały do ćwiczeń i przykładowe rozwiązania,

  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,

  • Komplet materiałów biurowych.

Certyfikat:

  • Certyfikat wydany przez IIC Chapter Poland oraz FEJS, potwierdzający ukończenie przedmiotowego szkolenia wraz z informacją o przyznanych pkt. CPE.